Bless the Sound that Saved a Witch like me (FR, BE) | 20:30 | 40’ (16+) | 05/10/2024
Bless the Sound that Saved a Witch like me (FR, BE) | Παράσταση
Benjamin Kahn
05/10/2024 | Σάββατο | 20:30 (40’) (16+)
@B’ Δημοτική Αγορά (Θέατρο Versus)
⚠️Στην παράσταση γίνεται χρήση strobe light. Σκηνές του έργου περιλαμβάνουν υψηλής έντασης ήχο.
Θέλω να μοιραστώ μια κραυγή, μαζί σας.
Το “Bless the Sound that Saved a Witch like me” είναι μια performance – κραυγή συναγερμού στο πλαίσιο της γεωπολιτικής, ιδεολογικής και οικολογικής κρίσης. Στην ιστορία της φιλοσοφίας και των κοινωνικών επιστημών η κραυγή απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό, ενώ όταν αναφέρεται συνήθως ταυτίζεται με την οργή, την υστερία ή το χάος.
Όπως αναφέρει o Benjamin Kahn “Είτε είναι γεμάτη οργή, ευχαρίστηση, πόνο ή σιωπή, η κραυγή είναι μια ισχυρή και βαθιά οικεία πράξη. Προκαλεί μια στιγμιαία ενσυναίσθηση που καλεί ό,τι έχουμε κοινό και ενστικτώδες. Είναι μια ρωγμή στον χωροχρόνο που μπορεί να μας οδηγήσει να αφουγκραστούμε ανεπιστρεπτί νέες σιωπές”.
Εξετάζοντας την κραυγή ως την πιο άμεση, ακουστική μορφή έκφρασης προσωπικής επιτακτικής ανάγκης στον πολιτικό και δημόσιο χώρο, το σωματικό και ηχητικό αυτό ταξίδι στοχεύει στο να ξαναγίνει προσβάσιμη αυτή η ζωτική ώθηση.
Η παράσταση υποστηρίζεται από το Γαλλικό Ινστιτούτο Κύπρου.
Το “Bless the Sound that Saved a Witch like me” είναι το δεύτερο μέρος μιας τριλογίας πορτραίτων, που αποτελείται από το “Sorry, But I Feel Slightly Disidentified…”, ένα σόλο για την Cherish Menzo, και το σόλο “The Blue Hour” για τον Théo Aucremanne (2023).
Συντελεστές
Σύλληψη, χορογραφία : Benjamin Kahn
Ερμηνεία : Thi mai Nguyen / αντικατάσταση της performer Sati Veyrunes
Μουσικός σχεδιασμός : Lucia Ross
Σχεδιασμός φωτισμού και σκηνοθεσία: Neills Doucet
Βοηθός δραματουργίας : Théo Aucremanne
Εξωτερικός παρατηρητής: Cherish Menzo
Ενδυματολόγος: Carolin Herzberg
Ηχολήπτης: Louis Daurat
Κείμενα : Benjamin Kahn άμεσα εμπνευσμένος από τον Pier Paolo Pasolini, Death Grips,Darek Jerman, MAVI.
Εκτελεστική παραγωγή: Les Halles de Schaerbeek
Διοίκηση, παραγωγή: Léonard Degoulet
Περιοδεία, ανάπτυξη : Sandrine Barrasso
Συμπαραγωγή: Klap Maison pour la danse, Charleroi Danse, Les Halles de Schaerbeek Παραμονή: Festival de Marseille, Centre National de la danse Pantin, Klap Maison pour la danse, Kaaitheater , BUDA Kunstencentrum, Theater Rotterdam
📷Bass Czerwinski