First Look / Moving The New
Οι καλλιτέχνες του προγράμματος φιλοξενίας Moving the New 2021 θα μοιραστούν μαζί μας την εξέλιξη των πρότζεκτ τους παρουσιάζοντας υλικό από την ερευνά τους.
Έπειτα θα ακολουθήσει συζήτηση / feedback session ανάμεσα σε θεατές και δημιουργούς την οποία θα συντονίζει η μέντορας του προγράμματος, Ροδιά Βόμβολου.
Σκοπός του First Look είναι η ανταλλαγή / αλληλεπίδραση μεταξύ των καλλιτεχνών, της ερευνητικής τους διαδικασίας και των θεατών.
Στη Στέγη Χορού Λεμεσού
Πότε: Σάββατο 12 Ιουνίου
Ώρα: στις 20:00
Είσοδος Ελεύθερη
Περιορισμένος αριθμός θέσεων.
Απαραίτητη η προ-κράτηση στο project@dancehouselemesos.com ή στο 25340618.
Μέντορας προγράμματος: Ροδιά Βόμβολου
Πρότζεκτς / Καλλιτέχνες
Η αποδόμηση του “discovering our under/pants”
ή το πώς ο εγκέφαλός μου γίνεται πουρές
Νάγια Τ. Καρακώστα
3 μήνες πριν: ξεκινάει η φιλοξενία μου στη Στέγη.
3 μήνες μετά: το α’ μέρος της έρευνάς μου ολοκληρώνεται:
(α) πώς σχεδιάζεται ένα εργαστήρι/ workshop στο οποίο το παιχνίδι λειτουργεί ως ντοκουμέντο γύρω από τη θεματική των γυναικείων σωμάτων μας.
(β) πώς “εφαρμόζεται” αυτό το εργαστήρι σε γυναίκες είτε ατομικά, είτε ομαδικά και πώς μιλάμε μέσα από τα παιχνίδια για τα σώματά μας και όσα αυτά φέρουν.
Παρούσα στιγμή:
28/6/21 – μία μέρα πριν το deadline για την περιγραφή του First Look.
Το β’ μέρος της έρευνάς μου ξεκινάει:
Τεράστιο το υλικό.
Τεράστιες οι πιθανότητες και οι επιλογές.
Πώς αποδομείται αυτό το υλικό; Πώς χρησιμοποιείται; Πού με πάει; Πώς μπορώ να πω τη λέξη “υλικό” χωρίς να ακυρώνω τις γυναίκες πίσω από αυτό; Τι γίνεται όταν το σώμα μου παρακολουθεί μέσω των βιντεοσκοπημένων συνεντεύξεων εκείνα τα άλλα σώματα; Τι κρατάω, τι αφήνω, τι μεγεθύνω, τι δοκιμάζω; Τι γίνεται όταν απομονώνω μία κίνηση/ ένα μέλος και παίζω με αυτήν; -ο προτζέκτορας κολλάει; -. Ποιες οι επιλογές και το φόκους μου;
Στο First Look ο/η θεατής θα παρακολουθήσει τον κόσμο της έρευνάς μου: τη διαδρομή ή/και το αποτέλεσμα αυτής: τις ημερολογιακές καταγραφές των ημερών στο στούντιο, τις βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις, τα γραπτά σχέδια των γυναικών, τις αυτοσχέδιες δοκιμές με βάση αυτά και ό,τι άλλο προκύψει.
WOLF OR- 54
Μαρία Κασάπη
Ο φόβος φθείρεται
Ενώ ο σεβασμός
Όλο και μεγαλώνει
Όταν ο άλλος βλέπει
Διότι ο χρόνος
Εργάζεται με το υλικό
Που δένει τους ανθρώπους
Όλο και πιο στενά
Ακόμα κι αν είναι
Σε μεγάλη απόσταση
Γιατί είναι μαζί
γιατί όσο πιο κλειστός
είναι ο χώρος
τόσο πιο έντονες
είναι οι σχέσεις
ακόμα κι οι ανθρώπινες..
Σ. ΝΤΡΈΚΟΥ/Ν. Λυγερός
Πως ο άνθρωπος επηρεάζεται σωματικά και ψυχικά από ένα άλλο ανθρώπινο ον;
Πως συνειδητά ή ασυνείδητα συμβαίνει η επήρεια αυτή;
Έχουν επιλογή πως ή πόσο θα επηρεαστούν;
Ποιο υπερισχύει στο τέλος το συνειδητό ή το ασυνείδητο;
Περφόρμερς: Έμιλυ Κάτλερ, Ελισάβετ Παναγιώτου
This is very specific
Μπελίντα Παπαβασιλείου
κάποιος είπε ότι ούλλα πρέπει να φαίνουνται εύκολα όταν σε βλέπει ο κόσμος αλλά
τούτη έννεν παράσταση
έννεν το στήσιμο
έννεν συμβάν
έννεν μια εκδήλωση
τζαι τούτο έννεν η διαδικασία ούτε η δουλειά ούτε κάτι ενδιάμεσο
τζαι τούτη έννεν χορεύτρια
έννεν εργάτρια, έννεν ερμηνεύτρια, έννεν εκτελέστρια
τζαι τουτο σίουρα εννεν αντικείμενο, εννεν ύλη, εννεν γλυπτό
έννεν σώμα
τζαι τούτο σίουρα έννεν
ένα τυχαίο (οποιοδήποτε) αυκό.
μπορεί να εν κάτι
που εν εφτασε κάπου ακόμα
ένιξερει τι ένει ακόμα
τζαι τούτο νομίζω, μπορεί να εν κάτι που εν έσιει κανένας τον έλεγχο
τζαι μπορει να εν εντάξη
μπορεί να εν εντάξη νομίζω
αν εν κάτι τζαι ενεν κάτι ατ δε σειμ ταιμ